svettigt värre

Kom ungefär precis hemifrån en joggingutr. Sprang 2,5 själv, mamma och pappan tog 5:an men det orkade inte jag haha.

Idag i skolan så gjorde vi en liten kickoff ju och det var ganska kul. Åkte till någonstans, vet ej vart och lekte lite lekar och tävlingar som de i elevrådet hade snickrat ihop för oss ettor. Jag ljög lite när jag sa att 3:orna skulle med, hade missuppfattat :) Men ja, jag umgicks lite med alla och nu har jag bekantat mig med några fler från andra linjer, vilket är awsome ju! Jag kom hem vid va halv 5 och när jag satt på bussen hem så kände jag verkligen hur trött jag var, men jag är inte lika trött längre så den där springturen var nog vad jag behövde..

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Plugga lite matte, sitta lite vid datorn, läsa lite och lägga mig tidigt. Så skönt för imorgon så har vi sovmorgon ;) Yees! hoppas ni haft en trevlig dag, pusshej! <3


Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

Har du börjat skolan än? :)

2010-08-18 @ 18:45:59
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0