Myshelg

Den här helgen har varit mysig rakt igenom! Eller ja, den hade väl sina tråkiga stunder men de flesta var mysiga :) Ifredags så var jag ju hos Jennifer som ni vet och igår så var Rosanna h'r. Det var kul. Vi hade hyrt två filmer: Haunting in Coneticut och Flickvänner från förr och båda var bra tycker jag :D Sen gjorde vi också klart våra lägenheter som känns väldigt skönt. Nu är det bara en stor inlämning kvar den 10 februari som jag hade tänkt börja med ´någon dag framöver.
Ialla fall så sov Rosanna här och det varmysigt. Somnade vid 5 vaknade vid halv ett, gick upp halv 2 tror jag. Och Ikväll så har vi haft en jättemysig middag med efterrätt och sett på The Pick of Detiny med Jack Black. Han är så bra tycker jag! :)




PEACE OUT! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0