nobody want´s to be alone in the world


Paradiset

Good day peoples!
Sitter här och lyssnar på Keshas nya album. Är ganska bra låtar faktiskt :) Ska plugga snart för jag ligger väldigt mycket efter i vissa ämnen, och det stressar mig ännu mer. Så varför sitter jag här liksom? Men jag orkar inte. Lite vila borde man väl få?

Den här dagen har varit ganska jobbig. Kom till skolan, hade en lektion och sen vidare till sörasimhall där vi hade idrott. Skolmatsalen stänger klockan 13.00. Jag och Moa missade bussen så vi gick från skånsta till skolan typ 13.40. Så kom vi in på nolektionen, som var väldigt soft, och såg att Mia hade mackor och juice till alla som kom. Det var typ 7-8 stycken x) Men det var gott, för jag var ganska hungrig.

Nu är jag trött och ska plugga. Alla brukar säga att de somnat när de kommit hem fråhn skolan och sånt och jag har inte fattat varför, men igår så somnade jag också! Det var iof bara i en halvtimme, men ändå. Och det var riktigt mysigt!

Nu blire pluuuuuuuuuuuugggg :(:(:(:(:(:(
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0