bääääääh

Fin rubrik, jag vet ^^

Idag har varit helt okej, gick i skolan var nära att gå hem för jag hostade så mycket men gick ändå hela dagen ut. Efter så åkte jag till stan där jag köpte en balklänning! :D Blev ngen lång, men knälång. Tänker inte berätta hur den ser ut, men två vet redan. När jag kom hem så gick jag direkt till Roma med Fanny och Rosanna. Vi satt där från 6 till typ halv 9-9! Så kul att bara snack och planera, även om man vet att det säkert inte kommer att hända, men bara för att :) Tänkte ta ett bad när jag kom hem, men ångrade mig och sedan dess så har jag suttit vid datorn.

Kul inlägg, jag vet. Men imorgon så ska jag se till att komma upp i rimlig tid och springa innan frukost! Hurtbulle och jag gillare! Har väldigt mycket att göra imorgon så jag tror nog inte att det blir så mycket till inlägg, ska städa mitt rum kanske till kusinerna, duscha och sen på kvällen till Linnea å och fira henne och Moa! :D:D Kulkul!

Nattis nattis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0