APRIL APRIL

Tiden går fort, det är redan april! Två månader och sen är det juni.. Herregud. Det går i alla fall framåt med min träning så jag känner mig bra. Men ska inte sakta ner bara för det! Det är så jag brukar göra. Känna mig smal och då explodera i en matvrakande orgie.

Hur har jag firat 1:a april dåra? Jag och Amanda åkte och såg på bio i Kista galleria. Vi var där en stund tidigare så vi kunde gå runt i affärer. Jag köpte en jättesöt vit spets klänning och två nagellack från BikBok :) Klänningen var verkligen perfekt :D Vid nio såg vi på Black Swan. Den var riktigt bra, lite svår att hänga med i ibland men den var riktigt bra! Alla sa att den var läskig och massa, men så läskig var den inte. Mest obehaglig. Men jag rekomenderar den verkligen ;)

Nu ska jag måla naglarna, GodNatt <3

A-Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0