multi GI

God morgon! :)
Ville så gärna gå på fest igår men jag stannade hemma och det gjorde mig jättedeppig och tänkte massa negativt. Så det var inte en sån lyckad kväll som jag hade hoppats.. Men lite lyckad var den satt och snackade med folk på facebook som var lite roliga så jag klarade mig liksom :)

Med tanke på att jag la mig kanske vid halv tolv så vaknade jag vid åtta idag. Inte så jättemysigt men jag har tittat lite på tv. Just nu följer jag en livsstil som kallas LCHF (=Low Carb High Fat) och man får typ inte äta någonting och just nu så är jag så sugen på en vanlig frukost med bröd och ost. Men jag ska hålla mig, jag gör detta för min egna skull för jag vet hur jag känner, bara att jag glömmer bort det ibland. Någon som har ett bra recept jag kan använda? :)

Nu ska jag spela lite the sims! Tjohej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0