förändringar

Känner att jag är ganska trött på mitt liv vill ah lite drastiska men positiva förändringar känner jag..
Har börjat med GI-metoden. Går faktiskt bra. Eller jag åkte dit igår. Var hos Fille så hade han massa gått så kunde jag inte stå emot. Men det är då jag ska stå emot!! Nej det får jag jobba med.
Ska se till att komma ut och springa, plugga mitt Datorkunskaps arbete. Har också ett engelska reportage att bli klart med... Skit.

Nu ska ni få höra det jättejobbiga som hände idag. Klockan 5 imorse bestämde jag mig att åka hem. Vi kollade alla bussar och de machtade bra. Men när jag kommer till Kulla vägskäl, en busshållsplats som ligger vid en ganska stor väg men ute mitt i ingenmansland så jag kan inte gå hem, så står det att bussjäveln inte kommer förns 06.19 och klockan var 05.45. Jag trodde jag att skulle dö. Hade liksom converse, tunna strumpbyxor och en skinnjacka! Har nog aldrig frusit så mycket. När jag kom hem packade jag på mig och la mig i sängen. Har nog sovit sammanlagt 2-3 timmar i natt och det var när jag kom hem :) Så när jag kom hem hade jag varit uppe i 24 timmar. Tror att det är rekord!

Aja, dags att plugga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0