I would do it again if I could

Go kväll! Ska gå och lägg mig men jag tänkte att det kanske skulle vara lite kul om ni ville veta hur mina awsome dag har varit! Först gick jag upp väldigt tidigt och spann (spinnade?). Sedan när jag kommit ut ur duschen var klockan tjugo i nio så jag slängde på mig kläder och sprang till en buss som jag trodde skulle gå, men måste ha sett fel.. Så jag går till min vanliga hållplats och ser buss 628 som tar mig till skolan åka förbi. Så jag kubbar satan för att hinna och den tur jag har haft idag så hinner jag :)

När jag var klar med utvecklingssamtalet så åkte jag in till stan och åt lunch. När jag hade fem minuter på mig tills pendeltåget jag skulle ta till Älsjö mässan gick kutade jag dit från Café Bellman, caféet brevid Yves Rocher eller mittemot MQ på shoppinggatan vid bion. Eftersom detta var min turdag så hann jag med det också :)

Hade väldigt kul på mässan, massa fina båter och trevligt sällskap. Jag gick på en Targa 44. Det var ett fucking fartyg! Jag har en Targa 25 och tycker att den funkar. I 44:an fanns två sovrum med två dubbelsängar och en dusch som hade glasdörrar, SOM EN RIKTIGT DUSCH! Herregud. Iaf så hade vi fått lite uppgifter från några lärare som vi skulle göra. Dom gick ganska fort, kanske för att vi inte gjorde klart dom och jag vet inte när vi ska göra klart dom heller men de verkar hittills bli väldigt bra arbeten :)

En väldigt händelserik dag har gjort mig till en väldigt trött tjej som ska gå upp kvart i åtta imorgon för att dra och åka skidor i Hammarbybacken med Terese och Amanda. Önska mig lycka till och ni får ha en underbar lördag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0