Uppe innan tuppen

Gissa när jag gick upp idag! Jag gick upp fem. FEM! Jag och Julia soc hos Amanda igår och då skulle de till romme och deras buss gick halv sju. Jag kom hem vid typ halv åtta. Då satte jag på Sex and the City bara för att det var så bra!

Vi hade det jättemycisgt hos Amanda igår. Vi åt väldigt god mat, såg på film, var ute och cyklade och spelade COD. Har aldrig spelat det förut så jag sög. Det är ett skjutspel där man spelar emot varandra. Kunde vara så att Julia stod framför mig och jag började skjuta ner i marken haha! Väldigt kul hade vi också :) Jag gillar dom där brudarna ;)

Idag ska jag till Gävle på släktträff. Ska faktiskt bli lite roligt. Sofia kommer att vara där och mormor. Sen kommer det mest troligt bjudas på god mat så jag klagar inte :) Ska bara städa upp lite på mitt rum och sedan fixa mig så är jag ready to go!

Ni får ha en underbar dag i solen nu va, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0