soliga dar

Hejsan !
Soliga dagar är riktigt härliga.
Speciellt när man åker ut med båten och badar.
Det gjorde min familj och jag för några dagar sen
och det var riktigt härligt !
Jag älskar att bada och jag dök säkert 50 gånger !

Imorgon ska jag sova hos rosanna och det ska bli
skita kul :) Och på lördag ska jag sova hos emma
med rosanna :P
Och ikväll ska jag sova i tält :)
Idag var jag i stan med mamma och vi skulle handla
jeans, men det var inte rea :(
Min syrra sa att det var det ! Men jag köpte ett linne
på H&M istället.

hej då , jag orkar inte skriva mer nu xD bye !


Kommentarer
Postat av: rosanna

japp det är härligt med sol! :)
haha slöa unge. <3

2007-08-08 @ 20:48:25
URL: http://rosannahej.blogg.se
Postat av: lovisa

rosanna: aah!men jag orkade skriva mer men jag visste inte bara vad x)

2007-08-13 @ 13:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0