världens bästa kväll !

hejsan !
Jag hade det skit kul i helgen !
Jag har sett 7 filmer den här helgen.
När vi kom till emma så åkte vi typ direkt
till video butiken och hyrde film och köpte
godis :) Det blev "Mitt super ex", "The break up",
"Date movie" och "American pie band camp".
De filmerna var skit bra ! (Men de var inte bara de
filmerna vi tittade på, på kvällen.)
När vi kom hem så åt vi middag och tittade på
film och direkt efter godis till nästa film :p
Sen var vi uppe typ hela natten.
Vi tittade på de filmerna vi hyrde
och 3 till och det blev "Bridget Jones dagbok",
"Sweet home alabama" och "...också kom polly".
de filmerna hade jag redan sett , men det gjorde
inget att titta på de igen.
Vi var typ uppe till 08.30 och vaknade typ 10.00
av Lilly, min lilla ängel !
Den dagen (söndagen) ägnade vi oss mest att
vara med übersöta Lilly och hänga i lekparken
och snacka.
Det var en härlig dag :) Och nu sitter jag här xd

Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0