lite mer om mig .

PERSONLIGT

01. vad heter du?
lovisa thambert
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? jag passar i lovisa , men sofie är vell fint  
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? therese och nils om jag var kille :´D
04. vilket stjärntecken är du? Jungfru
05. vilken årgång är du? 1994
06. vart bor du? I Åkersberga
07. bott utomlands? Nej.
08. flyttat antal gånger? ingen alls !
09. vart skulle du vilja bo? Stan
10. vilken skolklass? 7:3a
11. vad vill du bli när du blir äldre? Make up artist, lycklig.

UTSEENDE

01. hur lång är du? 168 cm
02. hur mycket väger du? 47 kg
03. hårfärg och frisyr? mellanlångt , blont, rak lugg , skit fuult !
04. ögonfärg? Blåa
05. mest nöjd med? facet , utan finnarna och näsan  !
06. minst nöjd med? Min kropp !
07. skostorlek? 38/39
08. glasögon? nej
09. har du några piercingar/tatueringar? nä , men vill ha !
FAVORITER

01. filmer? Massor !
02. låtar?  massor
03. årstider? SOMMAR!
04. mat/dryck? grillad/läsk
05. djur? katt och häst och hund , de vanliga
06. färg? orange och grön
07. parfym? olika
09. ämne i skolan? Hemkunskap.
10. sysselsättning? vänner, shoppa, blogga :)

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? Ingen, det är för varmt tycker jag.
02. vad använder du just nu för skor? inga , är inne
03. favoritfärg på kläder? vet inte
04. favoritmaterial på kläder? vet inte
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? massor 
06. favoritaffärer? hm & ginatricot & bikbok & vera mode & only
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 200-300 kr
08. favoritmärke? hm & ginatricot
09. vad har du för tröjstorlek? XS

DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? ganska stort
2. vilken färg på tapeterna? grått med en fondvägg
3. vilka färger går rummet i i övrigt? olika.
4. vad vill du ändra där inne? lite småsaker.
5. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? nej
d) stereo? ja
e) telefon? nej ,
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? min baksida
7. vad gör du oftast i ditt rum? Sover , tittar på tv, städar och är med kompisar
8. favoritpryl i rummet? sängen såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0