resan till thailand

hellojsan !
nu har jag kommit hem ifrån thailand .
det kändes som en evighet att vara där även om vi bara
 var där i 4 dagar :P
de två första dagrana shoppade vi .
det var skit kul, men ungefär hela tiden letade vi efter en mobil
mikis skulle köpa för vi hade glömt var den var och det var
väldigt många telefon bord :P
sen tredje dagen var det cermoni .
först så fick vi frukost och det var typ kyckling och ngt  .
sen så klippte vissa lite hår av honom .
sen åkte vi iväg till ett tempel där han skulle raka skallen men
dom glömde att hämta oss så vi missade det , men då när vi kom
fram så var en orkester där så vi skulle dansa på gatan och samtidigt
gå framåt men det var inte så svårt , de är bara att gunga lite på benen och
samtidigt gå framåt :P
och det var typ 39 ¤ c så jag höll på att dö, men jag klarade det ända hem .
sen gick vi hem för det skulle bli middag på kvällen så vi gjorde iordning oss
in för kvällen .
på kvällen åt jag typ inget för inget var gott , men jag dansade och jag var
verkligen sämst på dansgolvet, men det var kul .
sen på morgonen där på skulle vi upp 06.30 för vi skulle lämna munken
i templet .
då bar jag på en typ som en tårta  , men det var av tyg eller ngt :P
sen åt vi lunch och sen gick vi och packade .
efter det så åkte vi och shoppade och sen åkte vi hem .

jag shoppade typ as mkt !
när vi åkte till shoppingcentret så flörtade taxi mannen med mig och jag blev
as rädd :P
alla gjorde det , och vissa sa " i love you " till mig och mikis , och andra
bara satt och glodde på en .
men nu ska jag gå in på playtahde pusshej !

Kommentarer
Postat av: rosanna

haha , och du kollade surt på taxisnubben.
sötnos , jag älskar dig mestast!

2007-06-18 @ 20:03:10
URL: http://rosannahej.blogg.se
Postat av: lovisaan

haha , jag orkade inte skriva mer om det så jag skrev det inte :P haha

2007-06-20 @ 10:58:32
URL: http://lovisaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0