hejhej igen !

Det var ett långt tag sen jag skrev. Det är för vi har fått en ny data
och vi har inte internet på den och jag har mest använt den, den
här tiden jag inte har bloggat. Den här helgen har jag och mormor
varit barnvakter åt mina älsklings kusiner emma och jacob :D
Det belv lite kaos på natten men, för jag vaknade och emma
ropade och jag och mormor kunde inte somna om och då gick
de upp kl 6 utom jag för jag fick sova :P Men de var ju hungriga
och så men jacob ville vänta på mig med att äta frukost så de åt inte
frukost förns kl 9 :D Dagen innan det så hade my sin "tjejkväll".
Den var rolig men de somnade och jag blev sur och kunde inte
väcka dom. Om jag somnade halv ett förstå hur tidigt de somnade !
Vi åt massor med godis och det var skit gott !!
På fredag ska jag kanske shoppa med rosanna :) Och samma kväll
så kommer min sofia.  ÄNTLIGEN ! Och veckan efter så ska jag till
henne för den är LOOOV

PUSS OCH KRAM, SKUMBANAN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0