hösten

Hejsvejs ! Idag hade emma, jag och rosanna
skita kul. Iskolan så tog vi massa kort och
på vägen hem blev vi flummiga och jag
skjutsade emma och rosanna hem. Det
var skit kul ! När vi tog kort i skolan så kastade
vi upp löv i luften och det blev jätte fint.
Alla tyckte säkert att vi var jätte knäppa som
kastade runt en amssa löv över allt :P
Så här blev några av bilderna :



På det två sista så cyklar vi, fats det ser
ni säkert :P

Jag längtar tills på fredag as mkt ! Först så
slutar vi tidigare och efter vi slutat ska vi
åka och shoppa och när jag kommer hem
så ska sofia komma :D

Pusspuss, ♥

Kommentarer
Postat av: Rosanna

¨faan va sexig jag är ;)
ÄLSKAR DEJ GULLE

2007-10-27 @ 21:04:10
URL: http://iamthething.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0