dagens listaaaa

Dagens frukost:  två mackor med oboy
Dagens klädsel: mjukis byxor från bikbok tjock tröja och
strumpor xd
Dagens godis: jag har inte ätit godis idag
Dagens dryck: bubbel vatten
Dagens längtan: Efter Sofia
Dagens låt: en låt på playahead
Dagens plagg: inget speciellt
Dagens avundsjuka: Har inte varit avis idag
Dagens sämsta: inget har varit sämst :)
Dagens bästa: jag har varit med rosanna <3

Idag var jag med rosanna och vi hade
jätte kul !
Hon fyllde år igår och hon har fått playstation
med eye toy och vi spelade det.
Jag hade aldrig spelat det förut men det var
skit roligt !
Jag blev typ as varm för det var jobbig ibland
och fick typ skit ont i armarna :P
Till middag blev det pizza för vi byter spis
så vi kunde inte laga egen mat :P
Jag och syrran delade på en köttfärspizza
med pizza sallad. det var jätte gott :)
Nu ska jag logga ut .

♥Puss&Kram♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det var kul. :D
fattar inte att jag tog bort min blogg
har lust att blogga lite nu ;)
men jag kanske skaffar en igen om nån månad
eller så.. jag vet inte. :P
älskar dig sötnos <3

2007-09-09 @ 12:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0