tjejkvällen men rosannan <3

hej !
Jag har inte hunnit skriva om rosannas tjejkväll.
Den var skit kul asså ! Först så hyrde vi filmer och
köpte lite mera godis, för vi hade ätit upp typ
allt godis som vi köpte dagen före :P Vi
hyrde:
♥Music and lyrics
♥Pledge this med Paris Hilton
♥Hard candy
♥Into the blue
de var bra filmer. Pledge this var så... rosa och paris ! :P

Music and lyrics var bra, inot the blue var oxå bra och killen
är såååååå snygg ! Hard candy var oxå bra. Den handlade om
en 14-årig tjej som träffar en 32-årig man, och de har
bestämt träff. Men hon blir helt galen efter ett tag och
kastererar honom och gör så att han tar självmord !
Aja, ska nspela ett spel nu , berättar mer sen :P
 bajsbajs


Kommentarer
Postat av: lovisa

Åh! Music and lyrica ÄGER! =D

2007-09-27 @ 18:08:08
URL: http://lovisasord.blogg.se
Postat av: my

jag har sett den där hard candy.:D
den tycker jag va bra :)

2007-09-29 @ 22:52:22
Postat av: lovisaan

rosanna: men rosanna du heter vell inte så på blogg ? :/
MY: det tke jag med :)

2007-10-01 @ 19:09:58
Postat av: Rosanna

lovisaan: men vafan lovisa om det står en annan blogg adress så är det inte jag fatta det nån gång! ^^ det där är någon annan som heter Lovisa pulver.

2007-10-14 @ 11:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0