ny kamera !

image186image187image189
shaaa sötisar ! Igår var jag med min morfar och köpte
en kamera och ett par fina skor. Skorna kommer från
skopunkten och kostar egentligen 249 kr men det var
rabatt så jag fick betala 199 kr istället :P Och kameran
köpte vi på expert som kostade 1799 och med minneskort
2088 kr. Så nu är jag skyldig morfar ganska mkt tror jag och
mamma 100 spenn. Fast det ska hon dra av från min månadspeng :P
Efter det , att vi hade köpt skorna så skulle morfar tillnått slgas möte
så jag hängde med för jag skulle få "middag" däe. Efter en timme
så var det middag. Och mötet var såååå himla tråkigt så jag höll
på att dööööö ! Aja det var "vuxenmat" som jag inte åt så jag tog
ett äpple :P

Imorgon så ska Sofia och hennes pappa komma :D Det är loppis här
och då kommer de alltid upp för hennes pappa är älskar typ loppisr xd
Det ska bli såååååååå kul ! :D

PÖSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0