27/8 - 08

Tjenare bloggen. Kom typ just hem ifrån rosanna. Jag åt middag där , vi köpte
pizza. Vilka tjockisar vi är XP Men efter så kände vi oöss otrolig tjocka så vi gick
ut o sprang halva %an och halv 2,5an. Det var mkt mkt jobbig så vi bestämde
att vi ska göra om det här varje dag fast då ska vi springa hela 5an. Och när
rosanna är hos sin mamma ska jag bara springa 2,5an :P Jag tror att jag håller
på att bli sjuk -.- Jag typ snorar hela tiden o har ont i huvet o halsen -.- Men det
är lite mysigt eftersom jag aldrig blir sjuk :P Jag är liite cp ..Och imorgon ska jag
inte göra så mycket , tror jag :P Hahah sitter här o somnar nästan :O Är typ fett
trött ! Ska nog bara ta en snabb dusch o sen gå o lägga mig. Men det kommer
jag inte göra för jag kommer sitta vid datan o nörda hela kvällen XD Jag har inga
bilder, för vi tog med rosannas mobil o rosanna pallar inte skicka till mig. Men
jag lägger kanske in när jag har fått dom :P

pussy. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0