gårdagen


Saknar denna tjej </3


Som ni vet så var jag o rosanna i stan igår. Det var as kul!
Jag köpte inget för jag hittade inget , men rosanna köpte en jätte fin sjal !
Och så åt vi lite o jag tappade vattenflaskan ner för trappan när jag gick
upp , så klart -.- Men det var ju vattenkrig igår o då var några
inne i stan. Och då gick ett gäng killar förbi o  då sprutade an av dom vatten ,
men det var inte meningen att det nån skulle bli blöt (tror jag). Men
rosanna fick massa vatten i sitt ansikte o ba jävla cpbög till han. O han ba
förlåt det var inte meningen o allt XD Det var lite kul. Och sen när vi skule
hem så sa jag att vi skulle av här o då gick vi ut ur tunnelbanan men
då puttade rosanna in mig igen o ba neeej ! vi ska av vid t-centralen.
Och jag ba neeej ! Också fick jag in hennes naglar i min mage :P Hahaha
det var ett par som började garva åt oss XD Men sen kom vi hem o jag skulle
sova hos rosanna men mamma o pappa hade drukit så dom kunde inte
skjutsa :( Då kollade jag på film. Jag kollade på Moulin Rouge o lite av The
Holiday. De var bra :) Imorgon så drar ju jag, rosanna , emma o rosannas
pappa + hans flickvän till Dalarna. Det ska bli skit kul o mysigt :)

Pöss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0