hos emma

Somsagt var åkte jag till emma. Lilly var jätte söt o ba hoppade på mig
o höll på i mitt hår o sa att det var nått som låg i en låda o det som låg
i lådan var jag älskar dig. (hörde inte riktigt vad hon sa) Gulligt va?! :D
Har saknat henne skit mkt :/ <3 Men iaf så gjorde vi inget annat än o
kollade på tv.Fett slöa vi var -.- Sen när jag kom hem så började jag
snacka med sofia. Och då webbade jag med henne o hon var fett
rolig o flumm XD Men snart ska vi skaffa friskis & svettis kort. Jag,
emma o rosanna. Då ska jag gå på gym ibland o på kickboxning.
Då kan jag kanske bli hyfsat nöjd med min kropp ! O juste imorgon
ska vi ta skolfoto :O HAR JU INGA KLÄDER :'( Menmen, ska nog ha
min gröna eller gula tröja. Eller den koral färgade .. Jag vet inte :/
Och här kommer lite pics ....



Hahahaha , de sista bilderna är på sofia ;D <333

God natt och sov gott / lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0