idag :)

Tjooo ! Idag var det skola o vi kom lite sent. Vi hade lite
mentostid på morgonen o sen gympa o sånt :P Sen i
stället för matte så hade vi skolfoto o jag såg för hemsk
ut asso XD Jag kommer se helt sjuk ut på korten sökert.
Men det gör jag alltid så det är ingen nyhet ^^ Sen efter
skolan drog jag, emma o rosanna hem till mig. Sen kom
också moa, ella o linnéa :P Vi hade kul o snackde lite först
o sen så laddade vi ner en film som dom sa var bra. Den
hette "Tretton". Den var bra men o hemsk! Och om 6 dagar
fyller jag 14 :D Längtar som bara den !! :P Så här såg jag ut idag
Och några andra bilder på oss ^^
Och juste, imorgon har vi sovmorgon till 11.40 :D ska bli skit
naaaaaja ;D Får man sova ut lite ^^

 
-jeans 899 kr
-linne miccis
-kofta julklapp

puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0