skolan börjar

hejhej bloggen :)
Idag har jag bara tagit det lungt o sånt. Snart så börjar skolan :(
Kommer bli så jobbigt ! Det känns verkligen inte som att den ska
börja. Och åttan ! Då får man ju betyg. Så i år ska jag satsa. I alla
fall få något VG+. Hoppas jag :P Det känns som att jag inte har
gjort allt jag vill ha gjort! Fast jag har det. Jag har träffat lite nya
människor, har varit i malaysi, träffat sofia, varit i dalarna. Det
ända jag inte har gjort är att jag inte har gått på grönan. Men det gör
inget. Har ju varit där massor av gånger :P Fast ändå ....  Aja , man
kommer ändå inte jobba dom första dagarna. Eller inte så mkt
tror jag ;P Och vi ska typ ha skolfoto direkt ! Bara måndagen efetr
ska vi ha det. Och jag har lixom inga snygga kläder :O Help mee!
Jobbig jobbig jobbig! Nu ska jag iaf gå ut o kilppa gräset , så jag
både (kanske) tjänar nått o blir liiite brun ^^

Och juste ! Rosanna ska sova hos mig inatt :) Vi ska se sex and the
city filmen o hancock o kung fu panda. Hon brydde sig inte om att jag
nyss hade sett dom, hon sa bara att jag får skylla mig själv att jag
såg dom utan henne! Men det gör inget. De var ändå så bra ;P

Puss på rumpan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0