skolish

Shoosan. Det är så att jag kan inte ladda upp bilderna från
då jag sov hos rosanna, men annars om ni vill se kan ni
kolla på rosaannaw.blogg.se :) Idag började vi iaf skolan.
Det var trök. Och redan på måndag ska vi börja arbeta som
vanligt o vi ska också ta skolfoto då. Jag hinner inte ens
köpa en ny fin tröja för jag har inga pengar :( Eller jo, fick
50 kr av farmor o 80 kr av mami/papi, för jag klippte gräset.
Då kanske jag hinner på söndagen eller nått. För jag ska
på kryssning på lördagen för att morfarhar namnsdag^^
Och vi ska inte sova över.Men om ungefär tio dagar blir
jag 14. :D Jag önskar mig:

1. Ett till hål i örat
2. pengar
3. mamma mia filmen (om den finns)
4. smink/örhängen
5. björn börg trosor

Sen efter mig fyller rosanna är, grattis till dig gömman <3
Och efter henne My :D Och sist men inte minst Emma :D
Grattis till er flickor ! Jag älskar er <3

pössar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0