andra advent


Ella var tjuv, Ågren cheerleader, Moa pundar bubblan, Magda trash blomman, Sabbi fjortis buttran, My fjortis, Rosanna fjortis, Peson ängel, Emma bebis, Lisa mimmiepigg och jag kom inte med på bilden, men jag var didii (stavning?!)

Jaha, då är det bara två söndagar kvar och sen är det jul. Tänk vad tiden går fort ! Helt otroligt :O Att bero på ingenting så fryser jag :P Fast det är inte så konstigt i detta kalla hus !!
Igår var ju alla på maskerad/tjejmiddag hos My. Vi hade det trvligt och åt gott och sånt. Jag skulle ta med mig sing star, men jag glömde alla kontroller och allt så det gick inte.. Så då lekte vi en jätte kul lek :D Det är när man ska sätta på sig kläder och sen ska man få upp ett paket eller nått annat : Vi körde med att kära choklad. Jag fick ingen choklad :( Sen satt vi och pratade och de som skulle hem gick hem. Det var bara jag, Rosanna , Peson , Ågren och Lisa som sov kvar hos My, med My :P När alla andra hade gått så gick vi ut med hundarna. Och Peson blev kär i Bosse :P hahahahhaha det var så kul för det låg en skadad fluga på golvet och jag sa det till Ågren och hon typ skrattade men samtidigt höll på att börja gråta xD haha jag höll på att kissa på mig :D
Först så somnade Rosanna, Ågren och Lisa. Jag, Peson och My skulle dygna, jag ville men de andra bangade vid typ 6. Men när vi var uppe så ritade vi i Rosannas ansikte och sen så vaknade hon och sen så lurade vi henne en massa så hon blev typ jätte konstig och typ rädd för oss xD
Idag så skulle jag upp ganska tidigt, det var därför jag ville dygna. (Fast man kan säga att jag gjorde det för jag kunde typ inte sova en blund inat.) Jag gick upp och ringde mamma och sen ringde jag Magda och sen höll jag på att ringa fram och tillbaka så där, för att jag och Magda skulle åka och se på Jennifer när hon uppträdde. Och då ringde jag mamma för hon skulle kanske skjutsa oss. Det kunde hon. De var jätte duktiga och de som var ungdomar var jätte duktiga och så där snbba och barnen var söta och duktiga :) Och jag ska lägga mig tidigt för jag är ganska trött, eller försöka iaf ;)

Bilder från igår :)



Pöss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0