bio

Heeeeej !
Idag ska jag, Jennifer, Linnea, Moa och Fanny till Kista och kolla på bio. Det ska bli Twilight och jag har hunnit läst ut boken och den var DUNDER bra !! Och jag längtar tills vi ska se filmen för igår satt Jasse, Magda och Emma och kollade på den och jag ville bara sätta mig och kolla med :P

Iaf igår så följde ju vi med Emma hem och bakade julgodis och det blev ganska lyckat :P Tryfflarna blev inte så lyckade för vi orkade typ inte vänta eller nått x) Men de blev goda :) Och vi sov över där så jag hann inte skriva nått i bloggen för att jag bara kom hem packade till Jennifer och drog för vi blev lite sena :P Eftersom vi var i Täbban och Rosanna shoppade julklappar :) Jag fick en jätte fin ljusgrön bh :) Tack Rosannaälskling <3
Jennidfer blev jätte glad för min och Ellas julklapp :) Och jag fick Merci av henne ;) Taack sötaste Jennifer !! <3 Hon fick nått smycke sak av oss som hon så gärna ville ha :P Men nu sk ajg gåååå ! Skriver mer ikväll puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0