idag + igår



God kväll alla sköna :)

Förlåt för att jag inte har skrivit men internet har inte funkat, som vanligt med andra ord.
Igår så gjorde jag inte nått speciellt, var med Emma och Rosanna  och vi plugga och pluggade. Sen åt Rosanna hos mig och vi gjorde pnkisar :) Gott ! Och idag så följde Rosanna med mig hem och vi läste x) Vi läser samma bok bara att jag läser den på engelska och hon den på svenska. Och snart har jag läst ut Twilight :( Men ci ska typ gå och se på den på bio på lördag.. Men jag vet inte om jag får pengar till det.. Hoppas ! Iaf så kom Jennifer efter ett tag, den sötanöten <3 Vi gick till skolan tillsammans för att vi hade block redovisning, inget särsklit :P

Det ska bli så skönt imorgojn för att då slutar vi :D Efter skolan så ska jag coh Rosanna hem till Emma där vi ska baka julgodis :D haha älskar det ! :) Massor av choklad och knäck... MUMS ! ;)

Och våran skolan ska läggas ner.. Det är bestämt nu och det är lite trist tycker jag.. Men man får väl tänka posetivt och det kommer inte inträffa förns vi ska börja 9:an så det är ett år kvar.. Och vi ska flytta till Solskiftet. Där går och några vi känner. Så det blir kanske roligt ändå :)

Puss på er och god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0