fredag kväll


JULSTÄMNING :D (Bilden tagen med mobilen)

AAAAAAAAAAAh vad jag är trött :) Men jag vill inte lägga mig än :P Min kväll har bestått av att titta på parlamentet med Björn Gustavsson och sen gjorde jag och pappa popcorn och kollade på Batman - the dark knight :) Det var mysigt fast en gång så höll jag på att somna men pappa väckte mig genom att nysa x) hahaha han nyser ganska högt :P Och nu är jag jätte trött och borde vila inför morgondagen :) Eftersom att jag ska sova över hos någon så lär det bli sent :)
Och jag gjorde maten idag :) Det blev hemlagade köttbullar så nu kommer jag (förhoppningsvis) få MVG i hemkunskap :) Och juste idag på sylektionen så hade vi prov på att sticka och vi skulle göra en skit enkel sak men jag var helt skakis så jag gjorde om säkert tre gånger och sen började jag gråta för jag blev så arg på mig själv att jag inte kunde en sådan enkel sak !! haha brandalarmet gick igång också. Peson och Ågren lurade oss alla att det hade börjat brinna i sal 22 och det var fett taskigt !! Efter skolan så stannade vi kvar för jag skulle göra klart mitt prov och Emma och Ella hjälpte mig med mina skor :) Tack sötnosar <3 De blev jätte fina ! När vi var klara så följde Emma och Sabbi med mig hem och medans de kollade på Arn 2 så gjorde jag köttbullar :P Sen kom Cattis och hon och de andra hjälpte mig att rulla bullarna :) Tack på det med :D
Men nu ska jag lägga mig och kanske läsa några rader ur någon av mina böcker :P Ni förstår att jag läste redan Egogirl innan jag började på Twilight :P
Puss och god natt ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0