mysigt

Jag har det jätte mysigt här i min soffa :) Jag har suttit med pyamas hela dagen och tittat först på Setp brothers och sen Alvin och gänget :) De var bra och jag ska kanske också titta på Jumper, men jag vet inte om den verkar så bra.. Sen har jag ju också ätit lite. Jag tog en macka och ett glas oboy :)
Imorgon så blire tillbaka till skolan.. Jag har säkert ingen feber kvar, har bara ont i huvudet :P och imorgon ska vi åka skridskor igen :P

Vet ni vad jobbig ? Jag har lånat böcker från bibblan och har inte lämnat tillbaka dom, den ena är Egogirl som jag lånade till Linnéa och sen lånde jag Afrodite men sen lånade jag ut den till Sabbi. Och hon gav den till mig och jag har den inte :OOO Vet inte vad jag ska göra !! Eller hon skulle kolla hon hade den i sitt skåp men jag tror inte det :((((
Vet inte vad jag ska göra !! Hoppas verkligen att den är i hennes skåp, eller jag kan ha glömt den hos Linnéa.. Jag måste ringa henne !! Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0