sovmorgon



God morgon !
Har inte haft internet på några dagar.. Cp det är asså !
Igår så följde Emma med mig hem och då kollade vi på halva Arn 2 för Emma skulle hem. Jag följde henne till bussen och satt där och väntade med henne. Sen så kollade jag klart på den och jag får inte berätta vad jag tyckte för att det ska vara en överaskning för de andra som ska se den :)
Och idag har vi sovmorgon till halv 12 :) Sönt ! Så jag sitter och lyssnar på musik som kommer från köket :)
Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Jag ska kanske vara med någon eller nått annat roligt :P

Den här julen kommer Sofia och Lasse ner till oss :D Fast först ska jag upp till henne :) Det kommer bli sjuukt kul ! :D:D Saknar henne enormt ! <3

puss påer och ha en bra dag ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0