listaa

1. När gick du upp idag?
vene

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?
Heartbreak kid

4. Favorit-TV- program?
GG , Grey´s anatomy och DH

5. Vad åt du till frukost?
Tre rost mackor med typ två glas oboy

6. Vad är ditt andranamn?
Emma Carolina

7. Din favoritmat?
en av dom är spagetti med köttfärsås

8. Vilken mat gillar du inte?
fisk, svamp, broccoli

9. Favoritchips?
esterella sourcream and onion

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
jag lyssnar inte på CD bara mobil/mp3/dator

11. Vilken bil kör du?
 Jag kör inte bil :P
    
12. Favoritmacka?
vene

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med
va?

14. Vilka är dina favoritkläder?
mjukisarna, svarta linnet typ och min mjukis tröja

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
kalifornien :D

16. Favoritklädmärke?
vet inte , jag gillar inge speciellt märke

17. Var vill du dra dig tillbaka?
whaat?

18. Favorittid på dagen?
eftermiddagen för då har skolan typ slutat :P

19. Var är du född?
BB

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Cheerleading

21. Coca Cola eller Pepsi?
Cola

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
vene

24. Pedikyr eller manikyr?
både och xd

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
nepp

26. Vad ville du bli när du var liten?
vetrinär som alla andra :P

27. Bästa barndomsminnet?
när jag , min syrra och jennfier alltid lekte häst och många mer :P

28. Varit i Afrika?
ja , i Goa

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
nej

30. Varit med om en bilolycka?
nej

31. Favoritdag i veckan?
lördag såklart ;)

32. Favoritrestaurant?
jag vet inte så många resturanger :P

33. Favoritblommor?
många blommor är fina

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
donken :)

35. Äger du en cykel?
ja

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
fattar inget :P

37. Läggdags?
när ? på vardag typ runt halv elva , elva och på helger  typ ett

38. Vad lyssnar du till just nu?
musik på pa

39. Favorit färg
vet inte riktig... det finns många fina färger

40. Hur många tatueringar har du?
ingen men vill göra en när jag blir stor :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

kul lista, gg är bäst ;)
Ha en mysig söndag!
/Lisa

2008-02-03 @ 14:11:45
URL: http://BROWNY.blogg.se
Postat av: lovisa

jag vet ! visst är det bra :)

men jag har typ missat hela andra sesängen.. :(

2008-12-16 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0