måndag.

Hejhej, idag har jag varit med rosanna och emma. Emma
låg på mig och rosanna brevid så jag kunde inte komma
ut och då började de kittla mig så jag ba började as
garva och fick panik ! Hah ;P

Dagens outfit ;


Jeansen från Guloblå
En tjocktröja från Bikbok
Gris strumpor
En ful knut på huvet

Det är bara en skol vecka kvar. Och sen är det sportlov
och jag ska upp till Sofia. ÄNTLIGEN ! Det ska bli fett skönt.
Sen efter sportlovet ska vi gå i skolan i tre veckor till och sen
är det påsklov. Jagfår se om jag ska till fia då. Vi får se.
Efter påsklovet så ska vi gå i skolan i tio veckor till och sen är det
sommarlov. Längtar som fan dit asso !

Puss och hej !


Kommentarer
Postat av: ROSANNA

nej ungjävel du ska vara hemma på påsklovet! jag vill inte att du ska åka ifrån mej hela tiden :( (a)

2008-02-18 @ 19:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0