titanic

hallojsan !
Igår gick Titanic på tv. Den kollade jag, emma, rosanna, my och miccis på
tillsammans. Det var jag, rosanna och emma som grät av oss. Den är ju så
fucking sorglig ! Det är mest sorgligt när han håller på att dö och han är i vattnet.
Och jag tror jag har bilvit kär i Jack :P Han är såå himla snygg ! så idag så
tänkte jag typ hela förmiddagen på filmen, och undrade varför han skulle
dö och allt ! och i början så ser man hans ögon, och jag tänkte på dom :P
Jag är fan sjuuk :S

Vi fyra (rosanna, my, emma & jag) skulle till självförvars sak som var i stan
och det var kul. Först trodde vi att vi hade kommit fel eller ngt :P
Och sen blev det kul , för vi fick typ skrika och slå på typ som en kudde.
Det var fett kul. Vi fick också lära oss hur man skulle slå och sparkas.
Men fick anmäla sig om man ville gå igen. Det är på tre onsdagar i
april. Jag tror att jag ska göra det.

Dagen innan igår så var jag med min pappa och syster och åt middag på
en indisk resturang. Det var as gott ! Och sen skulle miccis iväg så jag och
pappa hyrde 4 filmer :) Fett mysigt det var !

pöss


Kommentarer
Postat av: rosanna

emma grät också, hon grät fan mest av oss alla hur kunde glömma skriva henne? xd hahahah ah du är sjuk, tänkte på hans ögon? hahaha ! lovisa är kär .

2008-02-11 @ 18:29:14
Postat av: lovisa

men jag skrev väl henne? aja får väl fixa det..
Jag vet jag är fett konstig men hans ögon ör fina som fan ! thöö

2008-02-12 @ 15:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0