bullbak

heej :D

Har inte gjort så mkt idag.. Ensamdag är vare va! Jag vaknade åkte
ner till centrum o köpte jäst o sen så började jag göra bullar. MUMS !
Medans bulldegen jäste så cyklade jag omkring barfota på en lila
cykel som jag hade när jag var 7 år. Det var mysigt. Sen gjorde jag
färdigt bullarna o gjorde lite korsord. Och sen så skulle mammas
kompis Bente komma. Så hon kom o just nu sitter mamma o hon
ute o snackar massa skit. Skoja, men dom pratar om flygbiljetter XD
Hon ska sova här. O Juste medans degen jäste så kom elli, Miccis
kompis. Hon hade inget smink :O skoja, men hon har alltid det. Men
sen så sminkade de sig o gick ut o har inte kommit tillbaka. Sen efetr
maten så såg jag på The Golden Compass. Den var ganska bra, men
slutade konstigt :P Och nu tror jag att jag ska se på Lucky Number
Slevin :) Och juste, mamma tjatde en massa om att det skulle vara så
kul att flytta till australien ! Tänk så mycket möjligeheter något blablabla
säger hon hela tiden -.-  hehe jag vill inte men hon säger massa saker
om att fira jul på stranden o massa roliga saker o jag tänker på mina
kompisar ! Men då säger hon att dom kan komma o hälsa på en gång
om året eller att vi skaffar nya kompisar.

Aja, hare bra, puss o kram Lovisaaaa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0