är käär



hejhej ! Idag såg vi ju RMK i stan. De var lika bra som vanligt
och lika snygga ;D Efter de hade uppträtt så fick jag och rosanna
en varsin kram av chai och rikard och rosanna fick också en
puss av rikard !! fett orättvist !! :( Men det var redan bestämt :P
Båda sa att det var kul att vi kunde komma och chai sa ba: Ni förföljer
oss. Vi ba aah och typ skrattade lite och han ba med det gör inget
vi gillar det :D typ eller nått kommer inte ihåg ! Men jag är fett avis att
hon fick en puss !! :( Men jag hoppas att det kommer finnas mer tillfällen :)
Är typ kär i rikard ! Han är så snygg och han har typ has het mage och
armar ! Och han har tyå världens bäst och skömaste personlighet ! :D
ÄLSKAR HAAAN <33

Ska ju till malaysia imorgon så jag kommer kanske inte blogga poå ett
tag men får se om vi hittar ett internet café nån stans !

puss på er och ha det bra så länge :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0