i stan och såg rmk

Hejhej !

Idag så började vi skolan typ halv nio och slutade en timme senare.
Vi skulle bara städa en massa och det gick fort. Efter det så åkte jag
hem till rosanna. Jag hade helt glömt bort att jag skulle med morfar
och vara med mina kusiner som var i stan så han ringde mig och
först sa jag nej, för jag var ju hos rosanna men hon hade skit mikt
mensvärk så hon sa att det var okej :) Vi åkte in och han lovade ett
linne. Men när vi väl var på hm så fick jag två ^^ Sen så gick vi runt
en massa och då hörde jag musik. Jag kändee igen det och började
springa. Jacob sprang också, för jag höll han i handen, och han ba: nej!
stanna ! jag ba neeeeeej ! det gör inget, typ ! Aah och det var RMK som
spelade i kungsträdgården ! Och han som sjunger i den gruppen är
otroligt skit SNYYYYYGG !! Och jag ba en kamra, jag måste ha en
kamera ! Men jag hade ju ingen kamera och min mobil låg i bilen
men morfar brukar allt ha sin kamera med sig så jag ba yees !!
Men nej, ingen kamera där heller och jag typ ba neeeeeeej !
Jag hörde bara slutet på en låt och sen "i väntan på bussen" och
de är verkligen SKIT bra ! ÄLSKAR DOOOOM <33 sen så var det några
andra som sjöng och sen så mötte vi mamma. Jag ba såg som komma
i sina hattar och JAG GJORDE INGET !! Jag ät helt cp och inte gör nått !
Jag vinkade inte eller sa hej eller nått ! Och jag tänkte säga till mamma
men hon skulle säkert bara typ skämma ut mig eller nått :P Och sen när
jag sa till mamma att de hade gått förbi så sa hon : Men vrf sa du inget
jag kunde ju ha fått deras autogrf och tagit ett kort på dom ! Menmen
vad kan jag göra nu? :/  Undrar vrf jag inte gjorde nått :(

Så här ser mina linnen ut:
 

- en grön från hm 79.50 kr
- en vit från hm 98 kr

Det ska iaf bli skit kul på lördag och RMK spelar också någon stans på
söder på måndag och vi ska åka till malaysia på tisdag  :D Då ska min morfar
skjutsa oss och det kommer bli OTROLIGT KUL ASSÅ !! :D

TAKE CARE. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0