sommarloooov !

Tjoo !

Idag så hade vu skolavslutning och vi gjorde inte så mkt. Vi lyssnade på 9:orna
när de sjöng och typ dansade och sen när rektorn pratade om nått tråkigt . Sen gick
vi till vårat hemklassrum och fick kakor och saft och våra mentorer pratade lite om
nästa år. När vi hade slutat så hängde jag och emma med hem till rosanna och
där bakade vi en jordgubbstårta. Den blev jätte god! Vi gjorde inget särskilt bara
flummade lite. Vi tog också massa kort, både inne och ute och på vilma (rosannas
hund). Rosanna var jätte fin i håret och hela hon och emma var söt som vanligt !
Jag såg typ helt normal ut. Normalt mycket smink och en vit klänning, eller en sån
där tunkia som alla hade förut :P






1. våran goda jordgubbstårta :)
2. fina blommor
3. emma sötan <3
4. rosanna och emma sötisar !
5. jag och emma
6. jag och emma på stusdmattan
7. jag, emma och rosanna
8. söööta vilma !
9. hahaha vilma igen ;D
10. rosannás fina hår och frisyr.
11. rosanna, emma & jag !

Det ska bli så himla kul i köping imorgon, där vi ska se RMK och Sebastian Krantz.
Det ska bli så otroligt kul asså ! Längtar verkligen :D Och om ni vill veta så ska
vi åka till malaysia på tisdag. och RMK ska spela på måndag i stan och då ska
min morfar skjutsa oss :D

puss hej ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0