täby idag

Hejhej ! Om ni undrar så har jag inte hunnit skriva på länge för
att jag inte har haft tid och som ni vet har jag varit på vårholma.
Vi hade det jätte mysigt där och det var kul :) Den här helgen så
ska jag göra massor av saker ! Först på fredagen så ska vi ha
skolavslutning. Sen på lördagen ska jag kanske till Köping för
att Sebastian Krantz och RMK ska spela där! Det ska bli mega
kul :D Jag ska dit med emma, rosanna och kanske emelie.
Fast jag ska ju till Malayisa och om jag ska åka dit på lördag kväll
kan inte jag hänga med :( Men om vi åker på söndag kan jag :)
Det är inte säkert för vi åker på standby biljetter ! Det kommer bli
skit kul attåkas dit. Jag kommer kanske skriva och lägga in bilder 
om jag hittar ett internet café.

Aja, idag så var jag, rosanna och emma i täby. Jag hade typ 200 kr 
så jag köpte inte så mkt. Jag köpte:
     

- Ett linne fårn ginatricot 99 kr
- Ett par trosor från ginatricot 49 kr
- En ansiktsmask från hm 14.50 kr
- Ett par örhängen från hm 19.90 kr

Rosanna köpte ett par skor från Dinsko som hon hade lagt
undan. De var fina och hon passade i dom :) Emma åkte hem
lite tidigare än oss för hon fick så ont i sina ben,

puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Sofia Björkman<3

vill ha allt det dära så fint + dig XD<3

2008-06-11 @ 21:09:04
Postat av: lovisa

sofia: ttack :D du med <3

2008-06-12 @ 22:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0