vårholma i helgen

Hej sötisar. Idag ska jag hämta mina små söta kusiner och vi ska
äta jordgubbar. Fast just nu är inte alla jordgubbar så god, jag gillar
mest svenska. Men det ska ändå bli gott !
Den här helgen ska jag emma och rosanna till mitt (andra) landställe.
Vi får se om våran nya kompis Gustav ska komma också. Då ska vi göra
en matlista och sen gå och handla mat till frukost och middag och sånt, för
vi ska vara själva där ute. Det ska bli skit kul och skit mysigt :D
Förra helgen så var vi på mjölkö men då var vi inte själva. Och det ända
vi gjorde var typ att åka båt och sola. Det var såklart jag som körde mest för
ingen annan ville -.- Sen badade vi också lite då och då för att kyla av oss :P
Det var mysigt ! Sen på lördag kväll så hade vi nyss badat och vi hade en
turban på huvudet och då kom en snygg kille vi aldrig hade sett förut och
hans kompis ! Jag tänkte inte på att jag hade det på huvet men rosanna och
emma tog av sig sin. De hade pratat med ett par tjejér innan som sa att dom
hade bott på norrastigen (som vi gör) Och vi ba neej ! Och sen när dom gick
så lyssnade mamma lite efter dom och dom ba det var dom jag sa ju att dom
såg små ut ! och när mamma sa det så började alla grava. Haha och sen kom
vi på att vi hade det där på huvet. Och sen sa mamma typ att vi skulle gå efter
dom men vi hann aldrig ifatt dom, :( Så vi satte oss på bryggan.

Det var allt ! kanske skriver snart :)

kYSSAR


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt härlig dag! =)

2008-06-03 @ 14:56:56
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: rosanna

haha öhm, min nya kompis lovisa ;) *

2008-06-03 @ 22:39:11
Postat av: lovisa

rosanna: hahah jag menade det ;P



sanna: tack desamma :D

2008-06-11 @ 15:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0