fyrishov med emma och rosanna :d

image131
Hejhej, igår så var jag, rosanna och emma på Fyrishov.
Det var kul och vi spanade lite på killar ;) Rosanna var fett galen
och hoppade från 7an och jag och emma bara från 5an.
Och rosanna höll på att dränka mig typ hela tiden xd fett kul :d
Jag kom hem typ vid 22.00 så jag hann inte skriva igår så jag skriver idag :)
Idag var jag och rosanna. Vi gjorde inte så mkt. Var mest inne på
datan och så hjälpte jag henne att plugga men det gick inte så bra för hon
blev så arg på mig hela tiden för jag suger på att förklara.
Hon säger att jag ändrar mig och stammar så att hon inte fattar ett skit xd
Sen läste hon sin nya Solo tidning för mig :D På onsdag så ska jag klippa mig.
Jag hade tänkt typ axel långt och uppklippt. Hoppas att det bilr fint :) Sen har
jag omprov i NO imorgon och jag kommer inte kunnat ngt :S HATAR SKOLAN !
bye bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0