härliga helg

image137
Den här helgen har varit en slapp helg och det gillar jag :)
Första sov jag hos emma med rosanna och det var kul.
Vi köpte pizza och tittade på några braiga filmer och sen blev
jag så trött så jag råka somna men rosanna väckte mig.
Och sen på morgonen väckte hon mig igen så jag fick inte
riktigt sova ut men jag klarade mig :)
Igår så sova cattir här (min syrras kompis). Vi kollade på
melodifestivalen och tyckte att det var dåligt att ola inte gick
vidare. Sen gick "How to lose a guy in 10 days" på 4an och
den är så bra och de är så söta ihop tycker jag :)
Jag längtar såååå himla mkt till sommaren ! Jag ska typ
vara bort hela sommarlovet men det gör inget för jag ska
göra så roliga saker :) som typ att jag ska till dalarna och
till vårholma själv med bara rosanna och emma och kanske
my om hon vill. Och i början så ska jag till Malaysia med min
familj i typ 2-3 veckor :D ska bli sååååå skönt !
Också ska jag ju shoppa massor ! Orkar inte mer kallt vill
ha sommar nuuuuuu ! KRAM KRAM.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0