min dag

image138
hej allesammans ! Idag har jag typ haft fullt upp. Först så hängde jag med
min mormor för att hämta mina kusiner som bor i sollentuna. Så vi
åkte dit och kollade på några filmer och sen kom deras pappa hem.
Då skjutasde hon mig till arninge där jag skulle träffa mamma för vi skulle
hoppa lite. Det blev inte så mkt shopping för min del :/ För vi har fått hem
hmkatalogen och jag har valt lite kläder och då skulle hon ha med den
för att fråga var de var och sånt men det hade hon inte och det gjorde
mig skit sur men jag hittade den här fina skjorta för 149 kr och skärpet
för 98 kr. Blev väldigt nörjd :) Hade tänkt typ att köpa as mkt men orkade
inte för jag blev så sur :P Så här ser det ut på;
 
Kan inte skriva mer för jag ska gå och sova.

godnatt.<3



Kommentarer
Postat av: rosanna

fan va fint gumman! :)

2008-03-13 @ 22:11:32
URL: http://rosaannaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0