mitt sportlov

hellu , idag kom jag hem ifrån sofia. Jag hade det jätte kul där !
Vi shoppade , åkte spark och degade. Vi badadde aldrig på
aqua nova :/ Och vi åt typ godis varje dag och väldigt god mat (a)
När vi var och shoppade så köpte jag ;
     

- en jätte söt tröja från gina för 99 kr
- ett linne från hm för 69.50 kr
- en fin kofta från hm för 149.50 kr


Sen var vi ute på isen och åkte spark. Det var jätte kul !
Jag hade aldrig gjort det förut. Lite bilder;
     
     

Sen en dag så var vi hundvakt för en jätte söt hund !
Han heter Akiles och det är sofias halvsysters hund.
     
  

Ja det var typ allt vi gjorde. Fast inte allt för jag kan
ju inte berätta precis precis allt :P

Idag åkte jag med my och rosanna till täby. Det var kul
och jag köpte ;
  

- ett linne från hm för 79.50 kr
-en ärmlös klänning från gina för 199 kr

Vi hade oxå tänkt att gå på bio men jag och rosanna fick inte för
den började halv nio. Så då köpte rosanna upp alla sina pengar
fast hon hade tänkt att spara till en tröja fast hon sket i det :P
Och jag köpte klänningen :) Och en mjukglass.

Imorgon ska jag , emma och rosanna åka till fyishov och bada.
Det ska bli fett skojj :d Och dagen efter det så börjar skolan
igen ! :'( Jag blir aldrig sjuk så jag får typ aldrig missa skolan
så jag är fett skoltrött. Det var annat när jag var liten för då reste
vi mkt mkt mera så jag fick slippa skolan så. Nu reser
vi typ aldrig men vi ska göra det i sommar :D:D:D:D
Aja puss och hejjjjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0