onsdag

hej sötisar :) Idag var jag med emma och rosanna. Vi kollade
på filmen "Temptation Island"med Amanda Bynes. Hon är så
söt tycker jag. Och killen som är kär i henne som heter Ryan
(i filmen) också är söt. Sen gjorde vi inte så mkt mer. Jo
när vi kom hem så satt jag och rosanna och tjafsade hela
tiden så emma sa till oss xD sen gjorde jag ngt och rosanna
blev skit sur på mig. Inte så ovanligt :P

Imorgon hade jag tänkt att åka till Täby , själv. Inte så kul men
jag vill så gärna köpa någonting ! Jag har 411 kr så man kan
ju få ganska mkt för det .. tror jag. Jag ska köpa;
nagellacksborttagnings medel
naglelack (kanske)
bh & trosor
mjukgörande kräm
ett par shorts (om jag hittar)

Imorgon är det trosdag och efter det är det loooov !! Det ska bli
såååå skönt ! Fast på ferdagen så skulle vi till mjölkö och fira
påsk men eftersom det är sånt dåligt väder så hade vi tänkt
att stanna hemma :/ fast jag tror också att det beror lite på
pappa hand. För han jobbar som snickare och det hände
en sågolycka så han fick åka till sjukhuset och opereras.
Om det hade varit smuts i lederna så hade han fått amputera
fingret men som tur var hade han inte det ! Men nu har han lite
ont och han verkar inte så glad.. :/
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0