sov hos emma

hejj på er ! Inatt så sov jag och rosanna hos emma. Det var mysigt
och vi pratade för det mesta. Vi kollade också på pretty women och
dirty dancing 2 och vi gjorde ansiktsmask som emma hade gjort själv.
Idag så vaknade vi kanske kvart över 12och åt frukost vid kvart i 1. Efter
det så kollade vi på björn gustavsson på youtube. Han är såå jävla bra
och så söt ! Och jag blödde näs blod två ggr igår ! Det  är inte jätte jobbigt
fast bara lite :P Och i morse så fick jag jätte ont i mina ben och det gick
över när jag kom hem men nu har det kommit tillbaka -.- Så himmla jobbigt,  
det känns som att jag ska dö !

För några dagar sen så sov jag hos rosanna. Vi hade det kul och kollade
på olika filmer. Det var titanic och pirates of the caribbean 2.När vi kollade
på titanic sp stor grät vi som två som bebisar :P Vi grät mer än vad vi gjorde
när vi såg den på tv. Och i den andra filmen så är ju skit heta jack sparrow
med så vi satt och dreglade över han :P <3333

Ska hjälp mamma med maten nu

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0