min helg

tjoo ! Den här helgen har varit lugn. Det har varit skönt. På fredagen så åt
jag hemma och sen packade jag för jag skulle till rosanna och sova där
med emma och vi sov på trampolinen. Vi somnade vid typ 2 och vi var
tvugna att gå in för att vid typ tre så började det regna. När vi kom in fick
jag och emma dela madrass. Jag vaknade många gånger under natten
och varjegång så låg jag på golvet :P Sen kom morgonen och rosanna
gick upp kanske vid 8 Sen kom morgonen och rosanna gick upp kanske vid 8
eller nio och kollade på tv i vardagsrummet. Hon kollade
på en film medans vi sov. Sen började filmen step up. Då
väckte rosanna oss :) Den filmen var underbart bra och killen
det handlade om var SJUKT snygg ! Jag vet inte vad han heter
men jag kände igen han. Sen så började forest gump och då
gjorde vi i ordning chips och dip som vi inte hade hunnit äta
kvällen innan. Sen åkte jag och emma hem  vid två och efter så
föjde jag med mamma och spinade och jag höll på att dö !
Det var så himla jobbigt ! Fast jag har ju inte så bra kondis (a)
Så jag gick lite tidigare. Sen på söndagen så var jag först med
emma och vi kollade på shes the man. Vi as garvade åt den
för ibland så är den sjukt kul ! Sen skulle jag till mina kusiner
och träffa mammas kunsiner och deras barn. Där åt vi god middag
och sånt..
   
  

De första bilderna är när jag och emma sover hos rosanna på hennes
studsmatta. De sista är på när jag var hos mina kusiner :)

Idag var jag emma och rosanna hemma hos mig. Först så flummade
vi runt lite och inte gjorde så mycket. Sen när de skulle hem så sa jag
att de kunde äta här. De fick det och vi kollade på the hills på MTV.
Det är ett jätte bra program. Sen när det var slut så gjorde vi pannkakor.
De blev lite för söta men goda. Sen gick de hem och nu så ska jag ta
en promenade med mamma och sen ta en skön dusch !

Så här såg jag ut idag;


Jeans från gul&blå 899 kr
tröja från gina 99 kr
kofta från hm 149 kr

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0