yoga today

tjoo ! Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag.. Det har varit lite
körigt för min skärm har åkt i på lagning,  igen och jag har varit
hos sofia förra helgen. Så jag har helt enkelt inte haft tid.
När jag var hos sofia så köpte jag två nya saker;
 
-ett linne från ginatricot 99 kr
-ett lila nagellack från kicks 39 kr

Nästa gågn jag är och shoppar ska jag köpa två nagellack (ett rosa
och ett hallonrött) och typ ett par shorts om jag har råd, och om jag
hittar ett par fina. För typ två veckor sen så beställde mamma två
bikinisar till mig. Det är från hm och det sitter okej. Mamma hämtade
ut dom i måndags tror jag :P
  
I helgen så ska jag, emma och rosanna sova hos rosanna :) Vi
ska sova ute på hennes studsmatta och först ha picknick. Det
kommer bli så kul asså ! Rosanna ska köpa godis, emma ska
göra så att vi kan dricka nått gott och jag ska köpa chips och
dipp. Men eftersom vi redan har en chipspåse hemma så ska
jag köpa två dipp istället. Kanske. Vi får se :P Och jag ska fråga
dom om de vill va med mig och miccis och träna på gym på
lördagen. Det är egentilgen miccis som ska det men hon vill
inte vara själv och jag ska ju vara med dom och då ska jag se
om det också vill hänga med.

Aja. Idag var vi på yoga. Det var härligt och avslappnande. Vi
gjorde några övningar och sen har man alltid vila typ 5 minuter
(ellermer) med lugn musik i bakgrunden. Och jag somnade i
kanske 1-2 min xD Jag vaknade av att hon sa nått om att
göra nått med arnarna :P

Och desstom. Pappa har köpt en ny moppe till miccis (och mig
om typ 2 år). Det är en elmoppe och hörs inte ett knyst ! Fett
bra för då kan kanske jag åka med den till skolan :P
You know miljön !

CIAO !

Kommentarer
Postat av: rosanna

åh har hon fått en ny ? :D
men vill inte hon ha den om 2 år? :O

2008-05-17 @ 18:07:28
Postat av: lovisa

jo det vill hon säkert men vi ska
typ dela på den eller nått..:P

2008-05-19 @ 20:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0