09.11

Kom nyss hem ifrån att ha storhandlat med mamma. Hahah hon är lite
knasig x) Gjorde nyss jordgubbskräm så jag är PROPP mätt -.- Nu ska jag
bäretta lite om igår :) Jag och Ella gick vid typ vid halv 5. Och vi mötte
Rosanna och My i centrum. På stationen så mötte vi Sabina, Amanda och
Emma. Efter en stund kom Magda och Linnéa. Vi satte oss på tåget som
stod där. Då ringde vi till Jennifer som sa att hon trodde att det var
uppskjutet, även om hon hade snackat med Linnéa på dagen :o Linnéa
blev verkligen skit lack !! Typ satt och skällde ut henne på tåget. Iaf så kom
Linnea och Gustav. Sen vid Östra så fick vi springa till bussen, och där
försvann Amanda som vågade inte följa med. Så då blev vi 14. Från 18.
Så Linnéa fick lite panik. Men vi hann och där mötte vi Lukas och två av
hans kompisar. Det var SKIT kul att spela laserdome :D Första ronden
så kom jag sist och den andra kom jag sist. Fast mitt lag vann :) Efter så skulle
vi gå och äta på donken, men de andra ville äta på burger king. Så jag,
My och Sabina tänkte att vi köper maten på donken så tar vi med det till
burger king. Men vi hittade ingen burger king ! Så vi gick ända till plattan !
Men de var inte där så vi åkte hem :P Vi bestämde att vi skulle sova på
gatan, men det blev inte så :P När vi kom hem så åkte vi till Sabina, där vi
åt lite bullar och så :) Sen gick vi ut och mötte Rosanna. Efter ett tag så
skulle Sabina hem och då gick vi typ till mitt förråd och var där och
flummade och skrattade och pratade och det var ruuligt :D Vid kanske 4 -
halv 5 så somnade vi och vaknade halv 12. Och då gick vi upp, åt frukost,
sen gick vi ut igen :P Vid typ halv 1 så gick de hem. Och då gjorde jag
inte så mycket..  Roligt värre ;D

Imorgon så ska jag klippa mig :D Har läängtat efter det ! Och ikväll så ska
jag ha gympa och imorgo också.. Och vi har bytt grupp namn till Elit gruppen x)
Hahaha jag i elit gruppen?! xD Knasigt ! Pusstja <3

Bilder kommer en annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0