11 november


Det är inte så stor skillnad x)

Hejsan :)
Idag så valde jag att åka hem själv och vila mig lite :) Det blev ganska sent
igår. För hon som klippte mig kom lite sent, slingorna tar ganska lång tid och
jag kunde aldrig bestämma mig så att hon fick göra om xD Men det blev ett
ganska bra resultat. Luggen blev lite för lång, men hon ska komma på
måndag och då kan hon kanske klippa lite till ;)

Idag så hade vi block. Först tänkte jag broderera en fredsduva, men sen kom
Rosanna på en idè. Hahahah det kalla "Projekt: Pimip my Jesusdräkt" XD
Hahaha Rosanna och hennes idéer asså. Den är ljusblå med flygsaker
under amarna, ni vet sånna som flygekorrar har (rosannas ide) och den har
ett silvrigt kors på rumpan. Eller det kommer att bli. Det är Rosanna som
kommer ha den och viska också göra ett jesusskägg til hennes xD Fett kul
asso. Nu är man gör något kul så blev det faktist roligare ! Vi jobbade i 3
timmar utan någon rast och vi kom väldigt långt :D Sen gick vi till lunch.
Efter det är hade vi matte och där var jag & Rosanna as flummiga och kunde
inte sluta skratta och Mia blev typ sur på oss XD Och sen var det massa andra
lektioner som jag inte rokar ta upp för de var tråkiga :P

Och ikväll så blir det träning !! Jag ska inte träna med mamma utan med
Rosanna & Emma, för Linnéa är typ sjuk eller nått x) Det ska bli skönt.
Kom just på att jag ska till tandläkaren idag :O Kl. 16.00. ORKAR VERKLIGEN
INTEEE !! Men mamma sa att det inte gick att boka ny tid och idag så är det typ
en värsta slöardag för mig och jag vill bara sitta här och ha mysigt, men
tandläkaren förstör allt mitt mojjsiga :( Pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: peson

jag ska faktist visst med & gymma, din bajskorv! :D<3

2008-11-11 @ 16:29:03
URL: http://pesons.blogg.se/
Postat av: lovisa

ehm nej :P dina päron förbjöd dig x)

2008-11-12 @ 12:23:44
URL: http://lovisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0