26 noviembre

Go' kväll !
Sitter här i min soffa åter igen och typ väntar på att Grey's anatomy ska börja.Men jag tänkte berätta om vad jag gjorde efter skolan. Efter skolan så följde jag med Linnea hem. Jag hade aldrig varit hemma hos henne förut :) Hon hade det mysigt hos hennes pappa. Först så kollade vi på Samllville, som faktist är bra ! Sen så spelade vi "Rita & Gissa", som var ett roligt spel. Det höll vi på med tills vi skulle äta. Jag åt där :P Det blev hamburgare. Sen kollade vi i söras skolkataloger. Bäde förra årets och det här årets ;) Och alla blev väl fin :) haha. Sen gjorde vi inte så mycket mer..  När mamma kom så fick Linneas pappa hjälpa henne att vända med bilder xD
haha hon är så dålig ! Eller hon är rädd :P
Det är typ det som har hänt, efter skolan :) Och imorgon så är det tordag. Som alltså betyder ki-box och gyyym =D Har inte tränat på hela veckan :s Help meee ! Måste träna mer.. Och efter torsdagen så är det fredag och är lika med heeeelg. Och på lördagen så ska Rosanna och My ha en fest som ska ha teamt BAL ! Och jag vet INTE vad jag ska ha på mig :O Men jag hittar säkert något ;)

Om typ fem så börjara Grey's anatomy så nu måste jag draoo.
puss och god natt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0